Ponad pięć milionów zarejestrowanych użytkowników Samsung Pay

Samsung Pay, usługa płatności mobilnych osiągnęła pięć milionów zarejestrowanych użytkowników i transakcje przekraczające 500 milionów dolarów w ostatnich sześciu miesiącach.

Oznacza to, że usługa została dobrze przyjęta w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych*. Wskazuje to również na fakt, iż użytkownicy coraz częściej wykorzystują Samsung Pay w życiu codziennym dla własnej wygody, elastyczności i bezpieczeństwa.

Od momentu wprowadzenia Samsung Pay w ubiegłym roku usługa ta zmieniła sposób dokonywania płatności przez użytkowników oraz wykorzystywania przez nich smartfonów - stwierdził Injong Rhee, EVP and Head of R&D, Software and Services of Mobile Communications Business w Samsung Electronics - Już widzimy, że klienci w dużej mierze zaakceptowali usługę, która teraz nabiera rozpędu. Naszym celem jest wprowadzanie Samsung Pay w kolejnych miejscach na świecie. Nasi klienci mogą także oczekiwać w nadchodzącym roku rozszerzenia dostępnych funkcji.

W 2016 r. Samsung Pay planuje globalną ekspansję, która rozpocznie się w marcu w Chinach, następnie zostanie rozszerzona na Australię, Brazylię, Singapur, Hiszpanię, a na koniec roku dotrze do Wielkiej Brytanii. Do nowej mapy rozwoju usługi zostanie także dodana Kanada. Samsung Pay jest obecnie dostępna na wybranych urządzeniach Galaxy, w tym S6, S6 edge, S6 edge+, Note5 oraz w ramach opcji w klasie premium i klasie średniej, np. w modelach 2016 r. Galaxy A5 i A7**.

Szeroka platforma współpracy z partnerami

Samsung Pay została w ubiegłym roku wprowadzona w Korei Południowej i w Stanach Zjednoczonych, a obecnie obsługuje karty kredytowe i debetowe wydane przez ponad 70 banków krajowych i regionalnych***.

Poza obsługą płatności mobilnych Samsung zawarł współpracę z BC Card, Hana Card, KB Kookmin Card, Lotte Card, NH Nonghyup Card oraz Samsung Card, wprowadzając szybkie i łatwe płatności online w Korei Południowej. Dzięki dodaniu tej nowej funkcji klienci będą mogli korzystać z uwierzytelniania przy użyciu linii papilarnych „Samsung Pay Fingerprint Authentication” w trakcie realizacji płatności online.

W 2016 r. Samsung Pay będzie obsługiwać cztery najważniejsze sieci płatnicze – American Express, China UnionPay, MasterCard oraz Visa. Ponadto partnerami Samsung jest wiele najważniejszych banków krajowych oraz innych instytucji, w tym Abanca, American Express, Banco do Brasil, Banco Sabadell, Bradesco, Brasil Pre-Pagos, Caixa, CaixaBank, China Construction Bank, China Everbright Bank, China Guangfa Bank, China Minsheng Banking Corp, DBS, El Corte Inglés, HSBC, Imagin, Industrial and Commercial Bank of China, Itaú Unibanco, MBNA, Nationwide Building Society, Nu Bank, OCBC Bank, Ping An Bank, Porto Seguro, Santander, Standard Chartered Bank oraz Transport for London (TfL).

Samsung Pay to więcej niż płatności

Samsung Pay, bezpieczna i łatwa w użyciu usługa płatności mobilnych, może być wykorzystywana do dokonywania zakupów prawie wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty.

• ŁATWOŚĆ OBSŁUGI: W celu wykonania płatności poprzez Samsung Pay, wystarczy przesunąć palcem po ekranie, przeskanować linie papilarne i zapłacić.

• BEZPIECZEŃSTWO: W celu zapewnienia bezpieczeństwa płatności Samsung Pay korzysta z trzech poziomów zabezpieczeń: skanera linii papilarnych, tokenizacji oraz Samsung KNOX.

• DUŻA DOSTĘPNOŚĆ**: Samsung Pay jest kompatybilna z większością istniejących i planowanych terminali, dzięki czemu użytkownicy mogą realizować płatności wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty.

Ponadto Samsung Pay będzie obsługiwać nie tylko karty kredytowe i debetowe. Użytkownicy mogą również dodać bilety okresowe, kupony i karty członkowskie, dzięki czemu dokonywanie płatności będzie jeszcze wygodniejsze i bardziej elastyczne**.

Doświadczenia z Galaxy

Samsung Pay jest przykładem rozszerzenia możliwości sprzętu, oprogramowania i usług, aby tworzyć urządzenia, które służą usprawnieniu życia konsumentów, zmianie sposobów łączenia się z innymi, dzielenia się swoimi materiałami i organizacji własnego życia.

* Usługa Samsung Pay została wprowadzona w Korei Południowej w sierpniu 2015 r., a we wrześniu 2015 na rynku Stanów Zjednoczonych.
** Dostępność może być różna w poszczególnych krajach i regionach.
*** Na stronie www.samsung.com/pay można znaleźć listę partnerów wspierających Samsung Pay.

O Samsung Pay
Samsung Pay, mobilna usługa płatnicza oferowana przez Samsung Electronics, to proste i bezpieczne rozwiązanie dostępne prawie we wszystkich punktach akceptujących płatności kartowe. Samsung Pay, która łączy w sobie technologię NFC z zastrzeżoną technologią MST firmy Samsung, zapewnia użytkownikom możliwość dokonywania płatności prawie we wszystkich punktach akceptujących karty, czyli u milionów sprzedawców na świecie. Samsung nadal pracuje nad strategią rozwoju współpracy partnerskiej w zakresie Samsung Pay, aby zapewnić większą elastyczność, dostępność oraz wybór dla klientów, umożliwiając tym samym prostą i bezpieczną realizację płatności.

 


dostarczył infoWire.pl